csütörtök, április 14, 2011

Dekor - Nyuszikának mégis kell a fűnyíró

Már csak 10 nap maradt, a húsvéti dekorációnak csúfolt giccsek kihelyezésére! Szóval hajrá! Hát, elérkezett ez a pillanat is, ugyanis tartozom egy vallomással! A Húsvét nem az én ünnepem. Gyerekkoromban persze, odáig voltam, a "nyuszika eldugta a tojásokat a kertben, keressük meg" játékért, aztán felnőttem és teljesen nihil lettem az üggyel kapcsolatban. Tovább megyek! Évek óta még csak meg sem locsolt senki! :) Nyilván, ha majd lesznek gyerekeim akkor megint belendülök, de őszintén szólva, kizártnak tartom, hogy most nekiállok tojásos-nyuszis dolgokkal operálni a kégliben. Tudom, hogy buzdítanom kellene mindenkit a dekor kialakítására és ezt is teszem, de nem álszent módon!

3 pont a nem húsvéti giccsnek!

A giccsre visszatérve, pont a hétvégén tett Falk Art látogatásom kapcsán gondolkoztam ezen a dolgon. Réz András vetette fel a kérdést - ültette a gondolatot a fejembe -, hogy vajon hol húzható meg a határ, a giccs és esztétikum között?! No, akkor most megpróbálom megmutatni; íme:


Egy csokor tulipán szertelenül

Kedvelem a puritán eleganciát, és hogy egy nagy átmérőjű vázában, nem hagyományos módon helyezték el a csokrot, nálam ez egy plusz pont a szépség javára! 


Retró Húsvét, ha még találsz otthon Bambis üveget, Neked is lehet ilyened:P


Határeset! De a színek miatt nem giccs!  

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Moderálást követően a kommented láthatóvá válik! Köszönöm, hogy van véleményed!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A mindenségben-mindenségből