szerda, augusztus 04, 2010

Design - EUR raklap

Délután sétálni mentünk a Pulival, illetve most először mentünk együtt úgymond ügyet intézni az internetszolgáltatónkhoz a Kinizsi utcába. A legrövidebb út az egyenes út, így a Ráday, Kecskeméti úton sétáltunk. Hazafelé eszembe jutott, hogy noteszt akarok venni, így az InnoShop előtt is kikötöttem a Pulit. Yupi : shopping Pulivá avattam! Noteszt nem találtam, de egy szép széket és egy régi-új ötletet igen!

Bizonyára mindenki látott már raklapot. Van az úgy nevezett EUR, ami alapanyagát tekintve fenyő és nyárfa kivitelben a legelterjedtebb. Természetesen számos szabvány szempontjának kell megfelelnie, mint minden más terméknek. Többféle kivitel közül választhatunk, amiről most itt szó lesz méretét tekintve 14,4 cm magas, 80 cm széles, és 120 cm hosszú.

Az InnoShopban kaptam egy prosit, természetesen egyből átlapoztam, és egyből szemet szúrt ez a kép, és eszembe is jutott, hogy nekem ilyen kell! Íme, az EUR raklap ágy:


4 db raklap az ágykeret és -rács, és éjjeli rakodó egyben! Imádom, de amikor haza jöttem, és szóba került...pffff nem lesz ilyen itthon:( - de még azért lobbizom érte, biztos elférne, mindig ezzel nyugtatom a lelkem:)! Egyébként így is klassz, de minden esetre biztos, hogy lecsiszolni, felület kezelni érdemes. Ezt több szempontból is ajánlatos megtenni. Akinek volt dolga raklappal  tudja- márpedig én egész szép oszlopokat is felhúztam már belőlük -, hogy felülete érdes, szálkás. A másik része a higiénia, tuti csak használtat tudok szerezni.
Nem most először látom az EUR raklapot design elemként egy enteriőrben. Eszembe jutott, hogy az egyik magyar lakberendezési magazinban volt egy cikk, 2006-2007 környékén. Gyorsan átlapoztam az összes lapszámot, de nem. Azután jött egy másik adag, majd azt hiszem a "privát magyar lakberendezési magazin rangsorom" harmadik számú kötegében a 40. újság után, végre megtaláltam. Íme, EUR raklap asztal 2006-ból:


Ez a műterem lakás egyébként is különleges, hiszen alapterülete csupán 33 nm. Itt viszont a tudatos lakberendezés maximalizálta a helykihasználást és a funkciókat. "Metálos műhely" néven futott - , és igen-igen ott van az EUR raklap asztal. Itt kerekekkel mobiliát varázsolt belőle az építész tulajdonos - igaziból legyártatta egy asztalossal vörösfenyőből raklap mintájára. Nagyon jól mutat, és így ha a kinyitható kanapé vendégágy funkciót is birtokol, kimondottan egyszerű átalakítani a nappalit hálószobává! Egyébként a hálószoba a galérián található.


Megosztás

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Moderálást követően a kommented láthatóvá válik! Köszönöm, hogy van véleményed!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A mindenségben-mindenségből