szombat, december 25, 2010

Dekor - Karácsonyfa sok masnival

Kedves Olvasóm!


Ezúton kívánok Neked és Családodnak Nagyon Boldog  Karácsonyt!


De ennyivel nem úszod meg! El kell mesélnem az én karácsonyomat! Alapvetően precíznek mondhatom magam, de minden évben van egy nap, amikor én leszek a világ legbénább embere, és ez menetrendszerűen december 24-re esik. Idén sem volt másként. Kezdődött a reggeli akciómmal, amikor - ezt nem részletezem, hogy miért - de mosogatószerrel locsoltam be a mosogatógépet. Máskor is volt ilyen, de ami csomagolópapír vásárlás előtt a konyhában fogadott, hát azt nem kívánom senkinek. Habfürdő! Cserébe, kiléptem az ajtón és a szemközti virágüzletben kaptam csomipapírt! IGEN! Aki Facebook barát olvashatott már erről.

Ami ezután következett: A klasszikus karácsonyi balesetek nagy százalékban az izzók miatt van. Erre már korábban is felhívtam a figyelmedet. Nálunk az az ütemterv érvényes, hogy a gyerekeknek szervezünk párórás elfoglaltságot külső helyszínen, hiszen a Jézuska hozza a fát is. Szóval felállítottuk a fát, és előpakoltuk a díszeket a rejtekhelyről. Praktikusan először az izzósorok kerülnek a fára. Mivel nem  újonnan vásárolt izzókról  beszélünk, le kell tesztelni, hogy melyiken ég még az összes szín. (Amikor még Apukámmal karácsonyoztam, sorba voltak kötve  az izzók, és nem ledesek voltak. Mindig a 4.5 Voltos lapos elemmel néztük át egyenként, hogy  hol lehet a hiba.) Tehát bedugom a konnektorba az izzósort, ami nagyon szuper, hiszen mind világít. A jobb kezemben az izzósor, amikor kihúznám a dugót a konnektorból, egy hatalmas durranás hallatszik, és levágja a biztosítékot. A bal kezem korom  fekete lett, de nem égett meg, a jobb kezemnél enyhe áramütést éreztem, a dugó a konnektorban maradt és az izzósor vezetéke  levált  róla. Az volt a szerencsém, hogy a hangtól megijedtem és ugrottam egyet, így nem zártam az áramkört.Valószínűleg az Angyalok vigyáztak rám;)!


Idén a narancssárga lett az alap szín, hiszen a ház mediterrán stílusú és a piros mellett domináns szerepe van  az enteriőrben. A masnikról is írtam  már, szóval bemasniztuk a díszeket, merevítős organza szalaggal, ami pár száz forintért beszerezhető, és  nagyon egyszerűen elkészíthető. Akasztót egy kellemes árnyalatú  barna szatén szalagból csináltunk. A fenyőfa nordmann. Kiegészítő színek: arany, barna, piros, és természetesen a családi ereklye díszek.


A szaloncukrot nem tesszük a fára, és  ha jól tudom, senki sem habcsók párti, így nagyobbik unokaöcsém kívánságára egy csokoládé  + tortadara kombinációjú lapocska került édesség gyanánt a fára. Ezeket a finomságokat a gyerekek magasságának megfelelően helyeztük el.

Viszont sütiből, van rendesen. Bejgliből 4 féle, ami Nagymamám testvérének az érdeme. Egész héten a konyhában sürgött-forgott, és őszinte leszek, nem tudom mi van még a tarsolyában. Mindenesetre nagy a kísértést! Jó hangulatú ebédeket és beszélgetéseket kívánok a szeretteiddel, barátaiddal, és remélem mindenkinek legalább olyan örömteljes ez a néhány nap, mint nekem! 

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Moderálást követően a kommented láthatóvá válik! Köszönöm, hogy van véleményed!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A mindenségben-mindenségből