vasárnap, február 27, 2011

Design - Aki, nagy fába vágta a fejszéjét!

Ma annyit töltöttem a várva várt elő tavaszi napsütésben, amennyit csak lehetett! Voltam a Margit-szigeten "futni", majd kora délután a Pulival a Városligetben. Tehát amennyi természetet, zöldet, fát lehet látni 30 perc sétán belül, azt én mind megnéztem! Ezek után Kanadába látogattam virtuálisan, és csupán egy otthon erejéig, ahol szintén a fa dominál. Puritán és élhető, talán így jellemezhető ez az otthon a leginkább. Lakberendezés szempontjából, jól szervezett térkapcsolatok, harmonikus és visszafogott színek kerültek megjelenítésre. Stílusát tekintve eklektikus, hiszen a XVI. Lajos korabeli székek, almárium és klasszikus design bútorok is megtalálható egy légtérben. Íme, hogyan mutat a modern hangulatban a töménytelen mennyiségű fa: 


 Copf stílusú székek a nappaliban, a falak fával burkolva


Étkező Jacobsen 3103 székekkel


Megmentették az eredeti csempét a padlón, hiszen pont passzol az enteriőr stílusához


Könyvtár, ilyet egyszer én is szeretnék egyszer!


Hálószoba


Fürdőszoba
Megosztás

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Moderálást követően a kommented láthatóvá válik! Köszönöm, hogy van véleményed!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A mindenségben-mindenségből