hétfő, február 07, 2011

Lakber - A plafonon vagyok!

2009-es kínai csodákra bukkantam a hétvégén. Éppen kapóra is jött, mert mennyezetet tervezek. Annyira megtetszettek ezek a látványtervek, hogy úgy gondoltam helyük van a drastic-plasticon. Az tény, hogy a designer teret engedett a fantáziájának. Magas szintű  lakberendezés,  ami keleties, nyomokban az általam  preferált angol  vonalat dicsőíti. Tradicionális elemeket ötvöz modern megoldásokkal. A forrás is  rajta hagyta a logó  egy részét a képeken, így én sem  szedtem  le. Íme, a kiszemeltek:


Legközelebb ebben a nappaliban szeretnék teázni!


Minimál nappali


Nappali erős európai hatással


Minimál étkező


Konyha + étkező


Szépséges fürdőszoba


Klasszikus  hangulatú hálószoba


Minimál  hálószoba

Megosztás

1 hozzászólás:

Prima Casa írta...

Az a fürdőszoba gyönyörűséges! De a többi is szép.

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Moderálást követően a kommented láthatóvá válik! Köszönöm, hogy van véleményed!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A mindenségben-mindenségből