péntek, május 20, 2011

Design - Kényeztető fürdőszoba

Megtaláltam a számomra majdnem tökéletes fürdőszobát. Ez az egyik stílus vonal ami nekem nagyon tetszene. Apróbb változtatásokat eszközölnék, de az alapkoncepció mennyei. Az antik dolgokat idéző lakberendezés kiegészítők romantikája, talán nem csak az én pulzusszámomat emeli. Íme, az álom fürdőszobám részletei:

A kádam

Minden ezzel a képpel kezdődött, megláttam és megszerettem. Sárgaréz kád, ami természetesen szabadon áll. A  csaptelep is a régies vonalvezetésnek megfelelő. Mediterrán stílusú járólap, na ez az az rész, ami nekem nem annyira tetszik, de ez nem rontja a design értéket. 

A mosdó tál

Sejted mi lehet az ajtó mögött? Hát nem elragadó? A mosdótál, a szennyes tartó, a mosdópult fogantyúja, a nyugtató pasztell zöld, a cserepes virágok...egy szóval minden részlet a helyén van. A tükröm-tükröm nálam biztosan nagyobb lenne, de így sem rossz.

Ebben a formában már a budoár funkció is kikristályosodik

A képeket nézegetve, ez volt az a pont, amikor már végleg beleképzeltem magam a miliőbe. A frissen vágott virágokat preferálom jobban, hiszen egy cserepes is pont addig bírja ki nálam, mint a vágott. Nem vitás, hogy egy csokor virág, mindig jó húzás lehet. Attól függően milyen színű, és milyen fajta virágot választunk, kedvünkre alakíthatjuk a hangulatot. 

Polc a kádon

Kényeztető szappanok, gyertyatartó, tükör kell ennél több? 

Fürdősók

Ötletes megoldás, DIY: Találj bármilyen alakú, csiszolt üveget, kristály tárolót, tegyél bele különböző fürdősókat, szalagokkal, szárított virággal dob fel. 


Megosztás

0 hozzászólás:

Megjegyzés küldése

Kedves Hozzászóló!

Moderálást követően a kommented láthatóvá válik! Köszönöm, hogy van véleményed!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

A mindenségben-mindenségből